Гарантія и Повернення товару


У інтернет-магазині Mintair представлена високоякісна кліматична техніка за вигідними цінами від виробників, що надають офіційну гарантію на кожну модель. Точний гарантійний термін на ті або інші позиції на сайті вказаний в описі до товару і, як правило, варіюється від декількох тижнів до 5-10 років. Здійснити гарантійний ремонт або заміну товару може кожен клієнт за певної умови: обов'язкова наявність заповненого гарантійного талона. Причому цей талон має бути заповнений, згідно з усіма правилами і стандартами.

Заміна і повернення товару

Клієнт має повне право зажадати заміну товару впродовж 14 днів після здійснення купівлі. Якщо з певних причин товар вам не підійшов, його можна повернути впродовж 14 днів після отримання. У разі збереження цілісності упаковки і за умови того, що товар не був у використанні, згідно із законодавством України.
При цьому відмічають декілька важливих і обов'язкових умов для повернення і/або заміни товару, про які повинен пам'ятати кожен покупець перед здійсненням замовлення :
• Необхідно зберегти товарний вид придбаної техніки.
• Мати при собі відповідний документ (чек), який клієнт отримує разом з товаром.
• Техніка на момент заміни або повернення повинна зберігати усі необхідні споживчі якості.
• Товар, який необхідно замінити, не повинен експлуатуватися.
• Усі ярлики і пломби від виробника мають бути обов'язково збережені і знаходиться в неушкодженому виді.
При дотриманні таких простих правил кожен клієнт може розраховувати на швидку процедуру заміни і повернення товару.

Гарантійний ремонт

Проведення гарантійного ремонту конкретної техніки здійснюється впродовж зазначеного гарантійного терміну від компанії-виробника. Причому усі ремонтні роботи виконуються виключно в спеціалізованих сервісних центрах. Дізнатися адреси, розташованих неподалік сервісних центрів, можна в гарантійному талоні, який покупець отримує разом з товаром при здійсненні купівлі.


Гарантійні зобов'язання

Усі гарантійні зобов'язання припиняються в наступних випадках:
• Якщо покупець порушив вказані правила використання техніки.
• Товар вважається несправним унаслідок отримання всіляких фізичних ушкоджень – удари, замикання в мережі, попадання всередину сторонніх предметів і інших.
• Покупець не дотримувався вимог по сервісному обслуговуванню техніки (якщо обслуговування є обов'язковим для цього виду товару). Доказом сервісного обслуговування вважається наявність спеціального акту, який був складений компетентною компанією.
• Установка техніки відбувалася з істотними порушеннями правил і стандартів, норм.
• Покупець самостійно вчинив втручання в конструкцію техніки : були додані нові деталі в ході власноручного ремонту; були вилучені деталі, які спочатку входили в конструкцію.
При виникненні яких-небудь питань ви можете звернутися по допомогу до менеджерів нашого інтернет-магазину Mintair.